№ |
Етапи опрацювання звернення про надання адміністративної послуги |
Відповідальна посадова особа |
Структурний підрозділ, відповідальний за етапи (дію, рішення) |
Строки виконання етапів (дія, рішення) |
1. |
Прийом, реєстрація заяви з пакетом документів та складання опису |
Провідний фахівець відділу активних програм зайнятості Сумського ОЦЗ |
Відділ оргаізаційно-інформаційної роботи Сумського ОЦЗ |
У день надходження заяви |
2. |
Передача/прийом заяви суб’єкта звернення з доданими документами |
Фахівець відділу організаційно-інформаційної роботи Сумського ОЦЗ |
Відділ оргаізаційно-інформаційної роботи Сумського ОЦЗ |
У день надходження заяви |
3. |
Розгляд документів, поданих одержувачем адміністративної послуги |
Провідний фахівець відділу активних програм зайнятості Сумського ОЦЗ |
Відділ активних програм зайнятості Сумського ОЦЗ |
Протягом наступного робочого дня після отримання заяви |
4. |
Прийняття рішення про зупинення розгляду заяви (за наявності підстав) |
Директор Сумського ОЦЗ або його заступники |
Відділ активних програм зайнятості Сумського ОЦЗ |
Не пізніше наступного робочого дня після перевірки заяви та доданих до неї документів |
5. |
Повідомлення заявника про зупинення розгляду заяви |
Провідний фахівець відділу активних програм зайнятості Сумського ОЦЗ |
Відділ організаційно-інформаційної роботи Сумського ОЦЗ |
Протягом двох робочих днів після прийняття рішення про зупинення розгляду заяви |
6. |
Прийняття рішення Сумським обласним центром зайнятості щодо внесення змін до дозволу |
Директор Сумського ОЦЗ або його заступники |
Відділ активних програм зайнятості Сумського ОЦЗ |
3 робочих дні з дня отримання заяви та документів; строк прийняття рішення за обставин зупинки розгляду заяви, продовжується з дня подання заяви про додавання документів або мотивувального листа, з урахуванням часу який минув до зупинення розгляду заяви |
7. |
Оформлення змін до дозволу |
Провідний фахівець відділу активних програм зайнятості Сумського ОЦЗ |
Відділ активних програм зайнятості Сумського ОЦЗ |
1 робочий день з дати прийняття рішення, в межах встановлених строків |
8. |
Видача суб’єкту звернення результату адміністративної послуги
|
Провідний фахівець відділу активних програм зайнятості Сумського ОЦЗ |
Відділ активних програм зайнятості Сумського ОЦЗ |
На наступний день після оформлення дозволу/ У день звернення |
Механізм оскарження результату надання адміністративної послуги: Рішення про відмову у видачі дозволу на застосування праці іноземців та осіб без громадянства може бути оскаржене до Державного центру зайнятості або в суді |
Додаток 4
до постанови Кабінету Міністрів України
від 24 січня 2023 р. № 68
(найменування органу, до якого подається заява)
(повне та скорочене найменування роботодавця —
юридичної особи або прізвище, власне ім’я та по батькові (за наявності) фізичної особи — підприємця)
ЗАЯВА
про внесення змін до дозволу на застосування праці
іноземців та осіб без громадянства в Україні
Прошу внести зміни до дозволу № ___________ на застосування праці
(прізвище, власне ім’я, по батькові (за наявності)
(громадянство/підданство)
у зв’язку із:
- зміною найменування юридичної особи — роботодавця, реорганізацією або виділом юридичної особи — роботодавця, зміною імені та/або прізвища, та/або по батькові фізичної особи — підприємця, що є роботодавцем;
- оформленням нового паспортного документа іноземця або особи без громадянства, зокрема в разі зміни імені та/або прізвища, та/або по батькові іноземця або особи без громадянства;
- зміною найменування посади іноземця або особи без громадянства, переведенням на іншу посаду в одного роботодавця у межах строку, на який видано дозвіл.
Адреса електронної пошти
Код згідно з ЄДРПОУ
Код виду економічної діяльності згідно з Національним класифікатором ДК 009:2010 “Класифікація видів економічної діяльності”
Місцезнаходження юридичної особи/місце проживання фізичної особи — підприємця
Місце провадження господарської діяльності юридичної особи/фізичної особи — підприємця
Номер контактного телефону
Додаток: на ___ арк.
___ ___________ 20___ р.
МП (за наявності) |
______________________ (підпис керівника юридичної особи∕ |
___________________ (ініціали та прізвище) |