ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ З ВИДАЧІ ДОЗВОЛУ НА ЗАСТОСУВАННЯ ПРАЦІ ІНОЗЕМЦІВ ТА ОСІБ БЕЗ ГРОМАДЯНСТВА
Сумський обласний центр зайнятості
Інформація про суб’єкта надання адміністративної послуги |
||
1. |
Місцезнаходження суб’єкта надання адміністративної послуги |
Сумський обласний центр зайнятості, відділ організації надання послуг роботодавцям 40030, м. Суми, пл..Незалежності,3 2 поверх, каб. 201 |
2. |
Інформація щодо режиму роботи суб’єкта надання адміністративної послуги |
Понеділок – четвер: 8.00 – 17.15 обідня перерва, 12.00 – 13.00 |
3. |
Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт суб’єкта надання адміністративної послуги |
Телефон – (0542) 68-55-10, факс (0542)68-55-05; |
Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги |
||
4. |
Закони України |
Закон України «Про зайнятість населення» від 05.07.2012 р № 5067-VI (із змінами, внесеними Законом України від 23.05.2017 р. № 2058-VIII) - далі Закон |
Умови отримання адміністративної послуги |
||
5. |
Підстава для одержання адміністративної послуги |
Застосування на посаді (посадах) праці: - відряджених іноземних працівників; - внутрішньокорпоративних цесіонаріїв; - іноземних високооплачуваних професіоналів; - іноземних ІТ-професіоналів; - іноземних найманих працівників; - іноземних працівників творчих професій; - іноземців та осіб без громадянства, стосовно яких прийнято рішення про оформлення документів для вирішення питання про визнання біженцем або особою, яка потребує додаткового захисту; - засновників та/або учасників, та/або бенефіціарів (контролерів) юридичної особи, створеної в Україні; - випускників університетів, що входять до першої сотні у світових рейтингах університетів, відповідно до переліку, визначеного Кабінетом Міністрів України. |
6. |
Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, а також вимоги до них |
- Заява за формою, встановленою Кабінетом Міністрів України, в якій роботодавець підтверджує, що посада, на якій застосовуватиметься праця іноземця або особи без громадянства, відповідно до законів України не пов'язана з належністю до громадянства України і не потребує надання допуску до державної таємниці; - копії сторінок паспортного документа іноземця або особи без громадянства з особистими даними разом з перекладом на українську мову, засвідченим в установленому порядку; - кольорова фотокартка іноземця або особи без громадянства розміром 3,5 х 4,5 сантиметра; - копія проекту трудового договору (контракту) з іноземцем або особою без громадянства, посвідчена роботодавцем. Роботодавець додатково подає такі документи стосовно: - випускників університетів, що входять до першої сотні у світових рейтингах університетів - копію диплома про вищу освіту відповідного університету, визнаного в Україні в установленому порядку; - іноземних працівників творчих професій - нотаріально засвідчені копії документів, що ідентифікують об'єкт авторського права та/або суміжних прав автора та засвідчують авторство (авторське право); - відряджених іноземних працівників - копію договору (контракту), укладеного між українським та іноземним суб'єктами господарювання, яким передбачено застосування праці іноземців та осіб без громадянства, які направлені іноземним роботодавцем в Україну для виконання певного обсягу робіт (надання послуг); - внутрішньокорпоративних цесіонаріїв - рішення іноземного суб'єкта господарювання про переведення іноземця або особи без громадянства на роботу в Україну та копія контракту, укладеного між іноземцем або особою без громадянства та іноземним суб'єктом господарювання, про переведення на роботу в Україну з визначенням строку роботи в Україні; - осіб, стосовно яких прийнято рішення про оформлення документів для вирішення питання щодо визнання біженцем або особою, яка потребує додаткового захисту, - копії рішення про оформлення документів для вирішення питання щодо визнання біженцем або особою, яка потребує додаткового захисту, та довідки про звернення за захистом в Україні. Документи, які були видані за кордоном, мають бути легалізовані в установленому порядку, якщо інше не визначено міжнародними договорами України, згода на обов'язковість яких надана Верховною Радою України. |
7. |
Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги |
Подає особисто або через уповноважену ним особу. |
8. |
Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги |
Платна. Безоплатна для осіб, стосовно яких прийнято рішення про оформлення документів для вирішення питання щодо надання статусу біженця. |
|
У разі платності: |
|
8.1. |
Нормативно-правові акти, на підставі яких стягується плата |
Закон України «Про зайнятість населення» від 05.07.2012 р № 5067-VI (із змінами, внесеними Законом України від 23.05.2017 р. № 2058-VIII) |
8.2. |
Розмір та порядок внесення плати за адміністративну послугу |
Розмір плати за видачу дозволу становить: - для дозволів, що видаються на строк від одного до трьох років - шість прожиткових мінімумів для працездатних осіб, встановлених законом на 1 січня календарного року, в якому роботодавцем подані документи; - для дозволів, що видаються на строк від шести місяців до одного року включно - чотири прожиткові мінімуми для працездатних осіб, встановлені законом на 1 січня календарного року, в якому роботодавцем подані документи; - для дозволів, що видаються на строк до шести місяців - два прожиткові мінімуми для працездатних осіб, встановлені законом на 1 січня календарного року, в якому роботодавцем подані документи. Плата зараховується до бюджету Фонду загальнообов’язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття. |
8.3. |
Розрахунковий рахунок для внесення плати |
Рахунок Фонду загальнообов’язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття, відкритий у територіальному органі Державної казначейської служби. |
9. |
Строк надання адміністративної послуги |
7 робочих днів з дня отримання відповідної заяви. |
10. |
Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги |
- неусунення підстав для зупинення розгляду заяви або визнання територіальним органом центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері зайнятості населення та трудової міграції, мотивувального листа, поданого роботодавцем, необґрунтованим; - відсутність у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відомостей про роботодавця або наявність відомостей про державну реєстрацію припинення юридичної особи в результаті її ліквідації, або наявність відомостей про державну реєстрацію припинення підприємницької діяльності фізичної особи - підприємця, який є роботодавцем. |
11. |
Результат надання адміністративної послуги |
Видача дозволу на застосування праці іноземців та осіб без громадянства. |
12. |
Способи отримання відповіді (результату) |
Протягом двох робочих днів з дня прийняття рішення, надсилається роботодавцю копія рішення поштою з повідомленням про вручення та електронною поштою із зазначенням платіжних реквізитів для внесення плати, а також розміщується на офіційному веб-сайті Сумського обласного центру зайнятості інформація про прийняте рішення та платіжні реквізити для внесення плати. |
Зразок (типовий)
ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 2017 р. №
___________________________________________________________________________
(найменування територіального органу, до якого подається заява)
___________________________________________________________________________
(повне та скорочене найменування роботодавця – юридичної особи або прізвище, ім’я та по батькові фізичної особи − підприємця)
ЗАЯВА
про отримання роботодавцем дозволу на застосування праці
іноземців та осіб без громадянства
Прошу видати дозвіл на застосування праці _________________________________________
(прізвище,
________________________________________________________________________________
ім’я, по батькові)
_______________________________________________________________________________
(громадянство ∕ підданство)
на строк
_______________________________________________________________________________________
(зазначається строк дії дозволу згідно з вимогами статті 423 Закону України „Про зайнятість населення”)
на посаді (за професією)
______________________________________________________________________________,
(згідно з Національним класифікатором України ДК 003:2010 „Класифікатор професій”)
який є
- іноземним найманим працівником;
- відрядженим іноземним працівником;
- внутрішньокорпоративним цесіонарієм;
- іноземним високооплачуваним професіоналом;
- засновником та∕ абоучасником, та ∕ або бенефіціаром (контролером) юридичної особи, створеної в Україні;
- іноземним працівником творчої професії;
- іноземцем чи особою без громадянства, стосовно якої прийнято рішення про оформлення документів для вирішення питання щодо визнання біженцем або особою, яка потребує додаткового захисту;
- іноземним ІТ-професіоналом;
- дипломованим випускником університету, віднесеного до першої сотні у світовому рейтингу_______________________________________________________________
(назва світового рейтингу)
Підтверджую, що посада, на якій застосовуватиметься праця іноземця або особи без громадянства, відповідно до законів України не пов’язана з належністю до громадянства України та не потребує надання допуску до державної таємниці.
Електронна адреса ______________________________________________________
Код виду економічної діяльності згідно з Національним класифікатором України ДК 009:2010 „Класифікація видів економічної діяльності”:
________________________________________________________________________________
Місцезнаходження роботодавця – юридичної особи / фізичної особи – підприємця
_____________________________________________________________________________
Контактний телефон____________________________________________________________
Додаток: на ___ арк.
МП (за наявності) |
ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ З ПРОДОВЖЕННЯ ДІЇ ДОЗВОЛУ НА ЗАСТОСУВАННЯ ПРАЦІ ІНОЗЕМЦІВ ТА ОСІБ БЕЗ ГРОМАДЯНСТВА
Сумський обласний центр зайнятості
Інформація про суб’єкта надання адміністративної послуги |
||
1. |
Місцезнаходження суб’єкта надання адміністративної послуги |
Сумський обласний центр зайнятості, відділ організації надання послуг роботодавцям 40030, м. Суми, пл..Незалежності,3 2 поверх, каб. 201 |
2. |
Інформація щодо режиму роботи суб’єкта надання адміністративної послуги |
Понеділок – четвер: 8.00 – 17.15 обідня перерва, 12.00 – 13.00 |
3. |
Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт суб’єкта надання адміністративної послуги |
Телефон – (0542) 68-55-10, факс (0542)68-55-05; |
Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги |
||
4. |
Закони України |
Закон України «Про зайнятість населення» від 05.07.2012 р № 5067-VI (із змінами, внесеними Законом України від 23.05.2017 р. № 2058-VIII) – далі Закон |
Умови отримання адміністративної послуги |
||
5. |
Підстава для одержання адміністративної послуги |
Продовження дії дозволу на застосування праці іноземців та осіб без громадянства. |
6. |
Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, а також вимоги до них |
- Заява за формою, визначеною Кабінетом Міністрів України; - фотокартка іноземця або особи без громадянства розміром 3,5 х 4,5 сантиметра; - документи згідно з переліком для отримання дозволу, якщо вони змінилися. |
7. |
Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги |
Подає особисто або через уповноважену ним особу. |
8. |
Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги |
Платна. Безоплатна для осіб, стосовно яких прийнято рішення про оформлення документів для вирішення питання щодо визнання біженцем або особою, яка потребує додаткового захисту. |
У разі платності |
||
9. |
Нормативно-правові акти, на підставі яких стягується плата |
Закон України «Про зайнятість населення» від 05.07.2012 р № 5067-VI (із змінами, внесеними Законом України від 23.05.2017 р. № 2058-VIII) |
10. |
Розмір та порядок внесення плати за адміністративну послугу |
Розмір плати за продовження дії дозволу становить: - для дозволів, дія яких продовжується на строк від одного до трьох років - шість прожиткових мінімумів для працездатних осіб, встановлених законом на 1 січня календарного року, в якому роботодавцем подані документи; - для дозволів, дія яких продовжується на строк від шести місяців до одного року включно - чотири прожиткові мінімуми для працездатних осіб, встановлені законом на 1 січня календарного року, в якому роботодавцем подані документи; - для дозволів, дія яких продовжується на строк до шести місяців - два прожиткові мінімуми для працездатних осіб, встановлені законом на 1 січня календарного року, в якому роботодавцем подані документи. Плата зараховується до бюджету Фонду загальнообов’язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття. |
11. |
Строк надання адміністративної послуги |
3 робочих дні з дня отримання відповідної заяви |
12. |
Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги |
- не усунення підстав для зупинення розгляду заяви або визнання територіальним органом центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері зайнятості населення та трудової міграції, мотивувального листа, поданого роботодавцем, необґрунтованим; - подання заяви та документів для продовження дії дозволу з порушенням строку, встановленого частиною другою статті 426 Закону; - відсутність у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відомостей про роботодавця або наявність відомостей про державну реєстрацію припинення юридичної особи в результаті її ліквідації, або наявність відомостей про державну реєстрацію припинення підприємницької діяльності фізичної особи - підприємця, який є роботодавцем. |
13. |
Результат надання адміністративної послуги |
Продовження дії дозволу на застосування праці іноземців або осіб без громадянства. |
14. |
Способи отримання відповіді (результату) |
Протягом двох робочих днів надсилається роботодавцю копія рішення поштою з повідомленням про вручення та електронною поштою із зазначенням платіжних реквізитів для внесення плати, а також розміщується на офіційному веб-сайті Сумського обласного центру зайнятості інформація про прийняте рішення та платіжні реквізити для внесення плати. |
Зразок (типовий)
ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 2017 р. №
__________________________________________________________________________________________________________________________________
(найменування територіального органу, до якого подається заява)
_______________________________________________________________________________
(повне та скорочене найменування роботодавця – юридичної особи або прізвище, ім’я та по батькові фізичної особи − підприємця)
ЗАЯВА
про продовження дії дозволу на застосування праці
іноземців та осіб без громадянства
Прошу видати дозвіл на застосування праці ___________________________________
(прізвище,
________________________________________________________________________________
ім’я, по батькові)
______________________________________________________________________________
(громадянство ∕ підданство)
на строк
_______________________________________________________________________________________
(зазначається строк дії дозволу згідно з вимогами статті 423 Закону України „Про зайнятість населення”)
на посаді (за професією)
________________________________________________________________________________,
(згідно з Національним класифікатором України ДК 003:2010 „Класифікатор професій”)
який є
- іноземним найманим працівником;
- відрядженим іноземним працівником;
- внутрішньокорпоративним цесіонарієм;
- іноземним високооплачуваним професіоналом;
- засновником та∕ абоучасником, та ∕ або бенефіціаром (контролером) юридичної особи, створеної в Україні;
- іноземним працівником творчої професії;
- іноземцем чи особою без громадянства, стосовно якої прийнято рішення про оформлення документів для вирішення питання щодо визнання біженцем або особою, яка потребує додаткового захисту;
- іноземним ІТ-професіоналом;
- дипломованим випускником університету, віднесеного до першої сотні у світовому рейтингу_______________________________________________________________
(назва світового рейтингу)
Підтверджую, що посада, на якій застосовуватиметься праця іноземця або особи без громадянства, відповідно до законів України не пов’язана з належністю до громадянства України та не потребує надання допуску до державної таємниці.
Електронна адреса _______________________________________________________
Код виду економічної діяльності згідно з Національним класифікатором України ДК 009:2010 „Класифікація видів економічної діяльності”:
______________________________________________________________________________
Місцезнаходження роботодавця – юридичної особи / фізичної особи – підприємця
____________________________________________________________________________
Контактний телефон______________________________________________________
Додаток: на ___ арк.
МП (за наявності) |
|
ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ З ВНЕСЕННЯ ЗМІН ДО ДОЗВОЛУ НА ЗАСТОСУВАННЯ ПРАЦІ ІНОЗЕМЦІВ ТА ОСІБ БЕЗ ГРОМАДЯНСТВА
Сумський обласний центр зайнятості
Інформація про суб’єкта надання адміністративної послуги |
||
1. |
Місцезнаходження суб’єкта надання адміністративної послуги |
Сумський обласний центр зайнятості, відділ організації надання послуг роботодавцям 40030, м. Суми, пл..Незалежності,3 2 поверх, каб. 201 |
2. |
Інформація щодо режиму роботи суб’єкта надання адміністративної послуги |
Понеділок – четвер: 8.00 – 17.15 обідня перерва, 12.00 – 13.00 |
3. |
Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт суб’єкта надання адміністративної послуги |
Телефон – (0542) 68-55-10, факс (0542) 68-55-05; |
Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги |
||
4. |
Закони України |
Закон України «Про зайнятість населення» від 05.07.2012 р № 5067-VI (із змінами, внесеними Законом України від 23.05.2017 р. № 2058-VIII) – далі Закон. |
Умови отримання адміністративної послуги |
||
5. |
Підстава для одержання адміністративної послуги |
- Зміна найменування юридичної особи - роботодавця, реорганізація або виділ юридичної особи - роботодавця, зміна імені та/або прізвища, та/або по батькові фізичної особи - підприємця, який є роботодавцем; - оформлення нового паспортного документа іноземця або особи без громадянства, у тому числі у разі зміни імені та/або прізвища, та/або по батькові іноземця або особи без громадянства; - зміна назви посади іноземця або особи без громадянства, переведення на іншу посаду в одного роботодавця у межах строку, на який видано дозвіл. |
6. |
Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, а також вимоги до них |
- Заява за формою, визначеною Кабінетом Міністрів України; - у разі зміни імені та/або прізвища, та/або по батькові фізичної особи - підприємця, який є роботодавцем - копію паспорта фізичної особи - підприємця, який є роботодавцем; - у разі виникнення обставин, передбачених п. 2 ч.1 ст. 425 Закону - копії сторінок паспортного документа іноземця або особи без громадянства з особистими даними разом з перекладом на українську мову, засвідченим в установленому порядку; - у разі виникнення обставин, передбачених п. 3 ч.1 ст. 425 Закону - проект трудового договору (контракту) в новій редакції або проект додаткової угоди про внесення змін до трудового договору (контракту). |
7. |
Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги |
Подає особисто або через уповноважену ним особу. |
8. |
Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги |
Безоплатна. |
9. |
Строк надання адміністративної послуги |
3 робочих дні з дня отримання відповідної заяви. |
10. |
Результат надання адміністративної послуги |
Внесення змін до дозволу на застосування праці іноземців або осіб без громадянства. |
11. |
Способи отримання відповіді (результату) |
Видається заявникові (уповноваженій ним особі). |
Зразок (типовий)
ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 2017 р. №
__________________________________________________________________________(найменування територіального органу, до якого подається заява)
_______________________________________________________________________________
(повне та скорочене найменування роботодавця – юридичної особи або прізвище, ім’я та по батькові фізичної особи − підприємця)
ЗАЯВА
про внесення змін до дозволу на застосування праці
іноземців та осіб без громадянства
Прошу внести зміни до дозволу № ________ на застосування праці
_______________________________________________________________________________
(прізвище, ім’я, по батькові)
_______________________________________________________________________________
(громадянство ∕ підданство)
у зв’язку із
- зміною найменування юридичної особи – роботодавця, реорганізацією або виділом юридичної особи – роботодавця, зміною імені та ∕ або по батькові фізичної особи – підприємця, який є роботодавцем;
- оформленням нового паспортного документа іноземця або особи без громадянства, у тому числі в разі зміни імені та ∕ або по батькові іноземця або особи без громадянства;
- зміною назви посади іноземця або особи без громадянства, переведення на іншу посаду в одного роботодавця у межах строку, на який видано дозвіл.
Електронна адреса ____________________________________________________
Код виду економічної діяльності згідно з Національним класифікатором України ДК 009:2010 „Класифікація видів економічної діяльності”:
________________________________________________________________________---______
________________________________________________________________________________
Місцезнаходження роботодавця – юридичної особи ∕ фізичної особи – підприємця
________________________________________________________________________________
Контактний телефон_________________________________________________________
Додаток: на ___ арк.
___ ____________ 20___ р. |
________________ |
__________________ |
МП (за наявності)
ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ З СКАСУВАННЯ ДОЗВОЛУ НА ЗАСТОСУВАННЯ ПРАЦІ ІНОЗЕМЦІВ ТА ОСІБ БЕЗ ГРОМАДЯНСТВА
Сумський обласний центр зайнятості
Інформація про суб’єкта надання адміністративної послуги |
||
1. |
Місцезнаходження суб’єкта надання адміністративної послуги |
Сумський обласний центр зайнятості, відділ організації надання послуг роботодавцям 40030, м. Суми, пл..Незалежності,3 2 поверх, каб. 201 |
2. |
Інформація щодо режиму роботи суб’єкта надання адміністративної послуги |
Понеділок – четвер: 8.00 – 17.15 обідня перерва, 12.00 – 13.00 |
3. |
Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт суб’єкта надання адміністративної послуги |
Телефон – (0542) 68-55-10, факс (0542)68-55-05; |
Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги |
||
4. |
Закони України |
Закон України «Про зайнятість населення» від 05.07.2012 р № 5067-VI (із змінами, внесеними Законом України від 23.05.2017 р. № 2058-VIII) |
Умови отримання адміністративної послуги |
||
5. |
Підстава для одержання адміністративної послуги |
- Трудовий договір (контракт) з іноземцем чи особою без громадянства припинено; - припинено виконання договору (контракту), укладеного між українським та іноземним суб'єктами господарювання, у зв'язку з яким був направлений іноземець або особа без громадянства; - територіальний орган або підрозділ центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері міграції, прийняв рішення про визнання іноземця або особи без громадянства біженцем або особою, яка потребує додаткового захисту. |
6. |
Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, а також вимоги до них |
Заява у довільній формі про скасування дозволу;
дозвіл. |
7. |
Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги |
Подає особисто або через уповноважену ним особу. |
8. |
Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги |
Безоплатна. |
9. |
Результат надання адміністративної послуги |
Скасування дозволу. |
ТЕХНОЛОГІЧНА КАРТКА АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ З ВИДАЧІ ДОЗВОЛУ НА ЗАСТОСУВАННЯ ПРАЦІ ІНОЗЕМЦІВ ТА ОСІБ БЕЗ ГРОМАДЯНСТВА
№ |
Етапи опрацювання звернення про надання адміністративної послуги |
Відповідальна посадова особа |
Структурний підрозділ, відповідальний за етапи (дію, рішення) |
Строки виконання етапів (дія, рішення) |
1. |
Реєстрація територіальним органом Державної служби зайнятості в області заяви та документів, які до неї додаються |
Провідний фахівець |
Відділ організації надання послуг роботодавцям |
у день подання заяви |
2. |
Прийняття рішення територіальним органом Державної служби зайнятості в області щодо видачі дозволу |
Керівник територіального органу Державної служби зайнятості в області або його заступники |
Відділ організації надання послуг роботодавцям |
1 – 7 робочих днів з дня реєстрації документів |
3. |
Повідомлення заявника про прийняте рішення |
Провідний фахівець |
Відділ організації надання послуг роботодавцям |
1 – 2 робочих дні з дати прийняття відповідного рішення |
ТЕХНОЛОГІЧНА КАРТКА АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ З ПРОДОВЖЕННЯ ДІЇ ДОЗВОЛУ НА ЗАСТОСУВАННЯ ПРАЦІ ІНОЗЕМЦІВ ТА ОСІБ БЕЗ ГРОМАДЯНСТВА
№ |
Етапи опрацювання звернення про надання адміністративної послуги |
Відповідальна посадова особа |
Структурний підрозділ, відповідальний за етапи (дію, рішення) |
Строки виконання етапів (дія, рішення) |
1. |
Реєстрація територіальним органом Державної служби зайнятості в області заяви та документів, які до неї додаються |
Провідний фахівець |
Відділ організації надання послуг роботодавцям |
у день подання заяви |
2. |
Прийняття рішення територіальним органом Державної служби зайнятості в області щодо продовження дії дозволу |
Керівник територіального органу Державної служби зайнятості в області або його заступники |
Відділ організації надання послуг роботодавцям |
1 – 3 робочих днів з дня реєстрації документів |
3. |
Повідомлення заявника про прийняте рішення |
Провідний фахівець |
Відділ організації надання послуг роботодавцям |
1 – 2 робочих днів з дати прийняття відповідного рішення |
ТЕХНОЛОГІЧНА КАРТКА АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ З ВНЕСЕННЯ ЗМІН
ДО ДОЗВОЛУ НА ЗАСТОСУВАННЯ ПРАЦІ ІНОЗЕМЦІВ ТА ОСІБ БЕЗ ГРОМАДЯНСТВА
№ |
Етапи опрацювання звернення про надання адміністративної послуги |
Відповідальна посадова особа |
Структурний підрозділ, відповідальний за етапи (дію, рішення) |
Строки виконання етапів (дія, рішення) |
1. |
Реєстрація територіальним органом Державної служби зайнятості в області заяви та документів, які до неї додаються |
Провідний фахівець |
Відділ організації надання послуг роботодавцям |
У день подання заяви |
2. |
Прийняття рішення територіальним органом Державної служби зайнятості в області щодо видачі дубліката дозволу |
Керівник територіального органу Державної служби зайнятості в області або його заступники |
Відділ організації надання послуг роботодавцям |
1 – 3 робочих днів з дня реєстрації документів |
3. |
Повідомлення заявника про прийняте рішення |
Провідний фахівець |
Відділ організації надання послуг роботодавцям |
1 – 2 робочих днів з дати прийняття відповідного рішення |
ТЕХНОЛОГІЧНА КАРТКА АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ З СКАСУВАННЯ ДОЗВОЛУ НА ЗАСТОСУВАННЯ ПРАЦІ ІНОЗЕМЦІВ ТА ОСІБ БЕЗ ГРОМАДЯНСТВА
№ |
Етапи опрацювання звернення про надання адміністративної послуги |
Відповідальна посадова особа |
Структурний підрозділ, відповідальний за етапи (дію, рішення) |
Строки виконання етапів (дія, рішення) |
1. |
Реєстрація територіальним органом Державної служби зайнятості в області заяви та документів, які до неї додаються |
Провідний фахівець |
Відділ організації надання послуг роботодавцям |
У день подання заяви |
2. |
Прийняття рішення територіальним органом Державної служби зайнятості в області щодо анулювання дозволу |
Керівник територіального органу Державної служби зайнятості в області або його заступники |
Відділ організації надання послуг роботодавцям |
1 – 3 робочих днів з дня реєстрації документів |