15 лютого, другий день робочого візиту заступника голови Державної служби зайнятості (Центрального апарату) Юлії Жовтяк на Сумщину, видався не менш насиченим, ніж перший.
Сьогодні, 15 лютого Ю.Жовтяк зустрілася з з колективами обласного центру зайнятості та центру професійно-технічної освіти, керівництвом Сумського міського центру зайнятості.
Розпочинаючи спілкування, Юлія Жовтяк за результатами та враженнями від вчорашнього знайомства з обласною службою зайнятості, про що ми вже повідомляли, дала високу оцінку як організації роботи, так і, зокрема, керівному складу.
Відмітила посадовець й чітку, злагоджену роботу Недригайлівської районної філії Сумського обласного центру зайнятості
Окресливши пріоритетні завдання на найближчу перспективу, Ю. Жовтяк більш детально зупинилася на впровадженні у роботі інституту кар’єрного радника. «Кар‘єрний радник несе відповідальність за швидкість та якість працевлаштування, виступаючи посередником між клієнтом та потенційним роботодавцем, тобто, працює на кінцевий результат, виходячи з інтересів клієнта», - зазначила Юлія Жовтяк .
Мова на зібранні йшла й про концепцію розвитку Сумського центру професійно-технічної освіти Державної служби зайнятості.
Одним із шляхів подолання дисбалансу на ринку праці є, насамперед, цілеспрямована, ефективна, з індивідуальним підходом до кожного профорієнтаційна робота серед молоді.
«Профорієнтаційна робота вкрай важлива не лише для служби зайнятості, а і для держави в цілому, адже попереджає безробіття та дозволяє кожній людині максимально відкрити свій потенціал”, - наголосила Ю.Жовтяк.
За її словами, серед основних пріоритетів діяльності державної служби зайнятості з профорієнтації є розробка сучасних профорієнтаційних інструментів та розвиток існуючої Платформи з профорієнтації. Ю.Жовтяк зауважила, що перші результати роботи з модернізації цього напрямку важко не помітити, адже в структурі служби зайнятості вже працює Профорієнтаційна платформа, оновлено психодіагностичні програми для тестування.
Щодо навчання та перенавчання за сприяння служби зайнятості, то тут теж є першочергові цілі, та найважливіша – після отримання знань не опинитися знову без роботи.
Ефективність та результативність роботи служби зайнятості напряму залежить від співпраці з роботодавцями. Треба йти до нього, спілкуватися, пропонувати нові сервіси. Вже сьогодні є чим зацікавити роботодавця. Це і електронні кабінети шукача роботи та роботодавця, відеорезюме та відеопрезентація, он-лайн співбесіди безробітних з роботодавцями тощо. Необхідно вести мову про створення нових робочих місць, якість вакансій, гідну оплату праці.
«Реформування надання послуг знаходиться у постійному русі. Ми змінюємося, щоби сформувати позитивний імідж служби зайнятості як сервісної установи, що надає якісні соціальні послуги», - констатувала на завершення зустрічі Юлія Жовтяк.
У Сумському міському центрі зайнятості Ю.Жовтяк поспілкувалася з колективом, відвідувачами центру зайнятості, роботодавцями.
Оксана Перинська, начальник відділу активної підтримки безробітних, розповіла про цілеспрямовану та системну профорієнтаційну роботу серед шкільної молоді для запобігання дисбалансу на ринку праці.
Окремо гостя поспілкувалась з працівниками новоствореного відділу рекрутингу. Яна Макаренко, начальник відділу, відзначила ефективність адресної роботи з місцевими роботодавцями, спрямованої на оперативний та якісний добір персоналу.