13.03.2019 | 16:25

В останні роки система профорієнтації в Україні зазнала суттєвих змін. Впроваджуючи сучасні форми профорієнтаційної роботи з випускниками, 12 березня Державний навчальний заклад «Шосткинський центр ПТО» урочисто відкрив двері Центру розвитку професійної кар’єри. Захід пройшов у форматі лайф-коучингу, який поєднав проведення круглого столу, семінарів, тренінгів і пригодницького квесту.
До участі у круглому столі були запрошені директор навчально-методичного центру професійно-технічної освіти у Сумській області Н. Самойленко, заступник міського голови Шосткинської міської ради Н. Сиваєва, директор ДНЗ «Шосткинський центр ПТО» Т. Лазарєва, заступник начальника управління соціального захисту населення Г. Тищенко, директор Шосткинської міськрайонної філії Сумського обласного центру зайнятості Л. Кошик, директор салону «Василіса» А. Ковальова, заступник директора ТОВ «Харківенергоремонт» Т. Горова, представники педагогічного та учнівського колективів ДНЗ «Шосткинський центр ПТО».
Учасники акцентували увагу на тому, що особливістю профорієнтації та успішного працевлаштування в умовах сьогодення є взаємодія профтехосвіти, роботодавців та соціальних партнерів закладів освіти. Л. Кошик відмітила, що у сучасних умовах на ринку праці затребувані працівники, в яких сформовані не тільки професійні, але і соціальні навички, розвинена професійна етика. Сучасний працівник має бути високорозвиненою людиною. 
Співробітники Шосткинської міськрайонної філії Сумського обласного центру зайнятості взяли участь у практичних заняттях лайф-коучингу. Начальник відділу активної підтримки безробітних О. Юдинова провела семінар з техніки пошуку роботи. Вона розповіла студентам про основні джерела вакансій, їх переваги та недоліки, приділила увагу особливостям їх використання. 
У ході пригодницького квесту «Країна майстрів» учні ЗОШ № 5 відчули себе фахівцями у чарівному світі робітничих професій. Школярі випробували себе в ролі перукарів та манікюрників, попрацювали касирами в майстерні продавців, взяли участь у майстер-класі зі складання святкових серветок, замішували тісто та виготовляли булочки у кондитерській. 
Фахівці з профорієнтації С. Тищенко та С. Банникова провели з учнями інтерактивні ігри. Восьмикласники мали нагоду пригадати давні професії та визначити актуальність сучасних; назвати професії, представники яких беруть участь у створенні художнього фільму; використовуючи пантоміму, показати певну професійну діяльність. Школярі активно брали участь в іграх і продемонстрували гідний рівень знань. Наприкінці кожна команда отримала буклети з інформацією про профорієнтаційну платформу «Моя професія».