Сьогодні якісне надання послуг є однією з найважливіших конкурентних переваг будь-якої організації чи бізнесу та, як ніколи, постає питання постійного вдосконалення цих послуг, враховуючи потреби їх споживачів.
Служба зайнятості прагне не відставати від кращих зразків формування комунікацій з клієнтами.
Саме з метою підвищення професійних знать та вмінь фахівців служби зайнятості у Сумському обласному центрі зайнятості пройшов триденний тренінговий марафон.
Професійна тренерка, психолог, засновниця «Арт-студії психології» Ніна Маліна допомагала у навчанні фахівцям з профорієнтації та рекрутингу, кар’єрних радників. Тематика тренінгів різна та спрямована на підвищення конкретних знань та вмінь: "Професійна орієнтація стратегія "Успіх"; "Сучасні та практичні навички фахівця галузі людського ресурсу. Бренд код особистості"; "Ефективна робота з клієнтами: психологічні основи дієвого спілкування".
Віримо в подальшу співпрацю!