25.06.2019 | 17:24

Департамент економічного розвитку і торгівлі облдержадміністрації запросив усіх зацікавлених надати свої пропозиції щодо складання стратегічного бачення та місії Сумщини. Це, по суті, сукупність унікальних історичних і сучасних особливостей та конкурентних переваг, які у регіону вже є, та які варто зберегти для подальшого розвитку, або здобути у його процесі.

Місія та бачення регіону – складові територіального бренду, а він має бути «індивідуальним продуктом».

Основне призначення регіону може з часом змінюватися – тоді це обов’язково відображається у формулюванні. Водночас місія, зокрема, відображає зв'язок минулого із сьогоденням та демонструє кращі особливості, котрі область хотіла б зберегти у майбутньому.

Зрештою, від Сумської обласної служби зайнятості після довгих дебатів перемогли наступні слогани:

 Сумщина – історично прикордонний край, людською працею перетворений з «дикого степу» на столицю насосного та компресорного машинобудування; орошений чистою водою Ворскли, Десни, Сейму, Сули та Псла; збережений найбільшою товщою чорнозему у світі та цілиною лучного степу; згуртований метою до гармонії людських стосунків та достойного життя.

Місія області: людською працею сягнути вершин європейської цивілізації, зберегти та примножити природні багатства рідного краю.

- Як на мене, бачення містить базові характеристики регіону, з яких можна розпізнати: ДЕ географічно розміщується Сумщина, ЯКІ її основні майбутні функції в національній та міжнародній геополітичній та геоекономічній системах, ЯКІ ЛЮДИ її населяють (жителі, які історично тут живуть, люблять свою територію і бажають, аби їх діти жили саме тут) та ЯК вони хочуть жити (якість життя, матеріальний та духовний комфорт), - розповідає директор Сумського обласного центру зайнятості Володимир Підлісний.

Як відзначають експерти, бачення та місія регіону обрані вдало. Вони лаконічні, але в той же час не скупі, емоційно піднесені. Бачення надихає та створює атмосферу творчості та прагнення до дії. Водночас,  формулювання включає в себе позицію, яку регіон планує здобути в економічній, соціальній, екологічній та інноваційній сферах.