16.12.2016 | 15:42

Всі соціально-економічні та політичні негаразди так чи інакше впливають на зайнятість і на ринок праці. До нас звертаються головним чином люди, які опинились без роботи і хочуть її знайти. Та головне, ми працюємо для всіх - як із зайнятим, так і не зайнятим населенням. В усіх випадках фахівці служби зайнятості намагаються, передусім, зрозуміти клієнта, допомогти, підтримати, надати інструменти та запропонувати шляхи для вирішення проблеми зайнятості. Робота працівників служби зайнятості не обмежується стінами приміщення центру зайнятості. Постійно проводиться системна профорієнтаційна робота із шкільною молоддю м. Охтирки та Охтирського району. Проводяться виїзні акції центру зайнятості буквально до всіх куточків Охтирського району, в тому числі, в рамках програми “ Мобільний соціальний офіс”, спільно з соціальними партнерами - Управлінням соціального захисту, пенсійним фондом, центром соціальних служб для сім'ї дітей та молоді Охтирської РДА. Охтирський МРЦЗ є постійним учасником практично усіх заходів соціального характеру, як правило, не тільки учасником а й безпосереднім організатором.

Не стоїмо осторонь і щодо інновацій та нових форм роботи. Зокрема, протягом грудня 2016 року проведено 6 ярмарків вакансій у формі виїзних акцій. Вони відбувалися в приміщеннях Охтирського залізничного вокзалу та Охтирської автостанції і мали промовисту назву “ Квиток до успіху”. На перший погляд, навіщо на вокзалі працівники служби зайнятості? Давайте зважимо всі за і проти: на вокзалах завжди багатолюдно, а час очікування спливає нудно і повільно, так у кожного свої проблеми і думки, але в наш складний час, однією з основних проблем соціального характеру є зайнятість. Хто ж був або міг бути адресатом таких заходів? До працівників служби зайнятості звертались громадяни, які не мають роботи, і студенти що навчаються і вже замислюються, що робити після закінчення навчання, де шукати роботу й до кого звернутись, це і пенсіонери, в яких душу тривожать питання — діти, чи онуки без роботи, як допомогти.

Метою таких заходів є, перш за все, інформування всіх бажаючих стосовно наявних вакансій та підприємств, яким потрібні працівники, щодо послуг та можливостей служби зайнятості, надання всебічної інформації стосовно законодавства, ринку праці регіону, можливостей служби зайнятості з питань працевлаштування, професійного навчання, в тому числі й на онлайн курсах “ Прометеус”, отримання ваучерів, які дають право пройти зайнятим громадянам професійне навчання, спеціалізацію чи підвищення кваліфікації, що забезпечує конкурентоспроможність на ринку праці.

Зрозуміло, виїзними акціями всіх проблем зайнятості не вирішить. Але те, що служба зайнятості йде на зустріч людям - очевидно. І тут важливим фактором є адресність послуг та системність допомоги. Такі заходи сприяють формуванню позитивного іміджу служби зайнятості, підвищують соціальну значимість її як соціальної інституції, впливають на рівень поінформованості різних категорій громадян.