У Сумському обласному центрі зайнятості відбувся дводенний тренінг для фахівців по взаємодії з роботодавцями базових центрів зайнятості та філій Сумського обласного центру зайнятості, які виконуватимуть функції консультанта роботодавця.
Тренінг щодо налагодження контактів з роботодавцями, особливостей надання послуг та комунікативних технологій ділового спілкування проводила старший викладач кафедри психології інституту підвищення кваліфікації державної служби зайнятості Наталія Ортікова .
Програма включала оволодіння різними аспектами спілкування з роботодавцем, спрямованими на підвищення іміджу служби та спонукання роботодавця до співпраці.
Першочергове завдання консультанта - це довести переваги співпраці зі службою зайнятості у вирішенні кадрових потреб, для чого необхідно володіти комунікативними технологіями ділового спілкування.
У кінцевому результаті консультант роботодавця повинен спрацювати так, щоб у роботодавця, у разі виникнення подальших кадрових потреб, виникло бажання звернутися до служби зайнятості.