03.04.2020 | 11:57

Незважаючи на введення карантину та встановлення обмежувальних заходів, з метою захисту вашого здоров’я, Сумська обласна служба зайнятості продовжує працювати в штатному режимі. Служба зайнятості організовує свою роботу з урахуванням прийнятих рішень Уряду та рекомендацій Всесвітньої організації охорони здоров’я щодо запобігання поширенню епідемії, спричинених коронавірусом COVID-19.

На період карантину запроваджені тимчасові особливості обслуговування клієнтів, які мають намір бути зареєстрованими як безробітні.

Реєстрації в службі зайнятості здійснюється шляхом прийому документів дистанційно в один із нижче зазначених способів:

  1. на електронну пошту центру зайнятості (скановані й збережені у форматі PDF або інших форматах, фотокопії);
  2. через  скриньку для прийому кореспонденції, розміщену у центрі зайнятості (у паперовому вигляді – копії, затверджені підписом особи).

Опрацювання документів проходить щоденно, за результати чого з вами зв’язується фахівець центру зайнятості, який спеціалізується на питанні, що вас цікавить.

Звертаємо увагу, що вам необхідно обов’язково надати центру зайнятості актуальні контактні дані, за якими ви перебуваєте на постійному зв’язку.

Документи, необхідні для реєстрації в службі зайнятості:

  • паспорт громадянина України або інший документ, що посвідчує особу та підтверджує громадянство України;
  • іноземці та особи без громадянства, які постійно проживають в Україні, визнані в Україні біженцями або особами, які потребують додаткового захисту, яким надано в Україні притулок чи тимчасовий захист, а також ті, що одержали дозвіл на імміграцію, - посвідку на постійне проживання або посвідчення біженця, або особи, яка потребує додаткового захисту, або якій надано тимчасовий захист;
  • довідку про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків (крім фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовилися від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків, повідомили про це відповідному контролюючому органу і мають відмітку в паспорті);
  • трудову книжку (цивільно-правовий договір чи документ, який підтверджує припинення останнього виду зайнятості). Особа, яка втратила трудову книжку, пред’являє дублікат трудової книжки чи довідку архівної установи про прийняття та звільнення з роботи;
  • документ про освіту;
  • військово-обліковий документ для осіб, які звільнилися із строкової військової служби;
  • заява про надання/поновлення статусу безробітного (бланк заяви додається) /sites/sum/files/zayava_dlya_nadannya_statusu_bezrobitnogo.pdf;

Особа з інвалідністю, крім вищезазначених документів, подає копію довідки до акта огляду медико-соціальною експертною комісією та у разі наявності пред’являє індивідуальну програму реабілітації.