02.06.2017 | 10:33

Обласна служба зайнятості перебуває у постійному процесі вдосконалення форм та методів співпраці з клієнтом номер один - роботодавцями, поліпшується обслуговування безробітних, осіб, які знаходяться в пошуках заробітку.

«Сьогодні до центру зайнятості може звернутися будь-яка людина, навіть якщо вона не стоїть на обліку як безробітна, не має, так би мовити, цього статусу, і наші спеціалісти неодмінно нададуть всю необхідну інформацію про вакансії, проконсультують, при бажанні можна пройти тести на придатність працювати за тим чи іншим фахом, - розповідає директор Сумського обласного центру зайнятості Володимир Підлісний. – Але щоб надавати якісні послуги, встигати за вимогами швидкоплинного часу, фахівці служби зайнятості самі зобов’язані володіти великим багажем знань. Тут йдеться не лише про знання законодавчої бази. Це стоїть на першому плані, тому не підлягає обговоренню. Нині кожен працівник служби зайнятості повинен бути психологом, всебічно ерудованим, орієнтуватися у специфіці галузей економіки, здатним переконати відвідувача центру зайнятості у необхідності знайти роботу. Бути, якщо хочете, багатопрофільним спеціалістом – і швець, і жнець, і на дуді грець».

За словами В.Підлісного, всі без винятку спеціалісти обласної служби зайнятості цього року підвищать власну кваліфікацію за очно-дистанційною формою навчання в Інституті підготовки кадрів Державної служби зайнятості України.

Найближчим часом свою кваліфікацію підвищать директори та заступники обласного та базових центрів зайнятості, юристи, інженери з комп’ютерних мереж, фахівці з питань запобігання та виявлення корупції, спеціалісти відділів з надання соціальних послуг, сприяння працевлаштуванню, активної підтримки безробітних, профнавчання, по роботі з персоналом тощо.